Naše služby

Pro naše zákazníky realizujeme projekty v následujících oblastech

  • Jsme evidováni Komorou daňových poradců jako právnická osoba. Zabýváme se všemi druhy daňového poradenství.

  • Díky našim rozsáhlým zkušenostem a orientaci v aktuálním vývoji účetní a daňové legislativy snížíme daňová rizika vašich transakcí a pomůžeme vám k daňovým úsporám. Klademe mimořádný důraz na kvalitní a individuální přístup. Naše spolupráce s klienty je založena na oboustranné shodě a plnění specifických požadavků tak, aby daňové poradenství, které poskytujeme, bylo pro klienty skutečným přínosem.

  • Pokud vám daně nedají spát a potřebujete poradit, kontaktujte nás.

  • Zajistíme kompletní vedení účetní agendy, od převzetí prvotních dokladů až po zpracování výkazů, účetní závěrky apod. Navrhneme systém podle individuálních potřeb Vaší společnosti.

  • Vedení účetnictví pro plátce DPH poskytujeme jak velkým nadnárodním společnostem, tak středně velkým či menším firmám, které mohou samy jen obtížně zvládnout sledovat všechny změny, kterými účetní a daňové předpisy procházejí.

  • Každému klientovi navrhujeme účetní systém tak, aby byl co nejvíce přizpůsoben jeho individuálním potřebám a preferencím.

  • Týká se to nejen nastavení členění účetních dokladů, ale také formy účetních výstupů, automatizaci procesů nebo způsobu komunikace s našimi poradci. Snažíme se, aby naše spolupráce byla integrální součástí vašeho podnikání a námi dodávané účetní informace byly co možná nejlépe využitelné pro vaše rozhodování a řízení vaší firmy.

  • Účetnictví zpracováváme pro většinu firem v účetním softwaru POHODA od společnosti Stormware.

  • Naši mzdoví specialisté mají zkušenosti s vedením mzdové agendy malých, středních i velkých firem a společností. Také vedeme mzdovou agendu pro státní organizace. Samozřejmostí je diskrétní a svědomitý přístup.

  • Mzdové účetnictví je jednou z nejcitlivějších záležitostí. Naši mzdoví účetní mají bohaté zkušenosti s malými, středními i velkými firmami.

  • Převezmeme s odpovídající diskrétností zpracování vašich zaměstnanců: 


    • měsíční zpracování mezd zaměstnanců;
    • zpracování evidenčních listů důchodového zabezpečení, roční zúčtování daně;
    • zpracování měsíčních přehledů za vaši společnost a
    • základní pracovně – právní poradenství.

  • Mzdovou agendu vedeme především v softwaru PAMICA od společnosti Stormware, který se dokáže přizpůsobit i velkým společnostem s desetitisíci zaměstnanci nebo v SW od společnosti VEMA, který se zaměřuje především na mzdovou agendu státních organizací. Dokáže importovat takřka jakýkoliv docházkový systém.

  • Máte internetový obchod, nebo jej zakládáte? Chcete rozšířit působnost do zahraničí? Poskytneme kompletní účetní a daňové poradenství ve vztahu k e-commerce, včetně přidružených služeb.

  • Máte internetový obchod, nebo jej zakládáte? Chcete rozšířit svoji působnost do zahraničí? V každém státě je odlišná daňová legislativa. Můžete narazit na komplikace s kontrolními výkazy či s povinným odvodem DPH v daném státě.

  • Poskytneme kompletní účetní a daňové poradenství ve vztahu k e-commerce včetně přidružených služeb.

  • Nabízíme vedení účetnictví firem, které prodávají na Amazonu.

  • Zajistíme:

    • právní služby
    • registraci k DPH v zahraničí
    • služby překladatele

  • Je pro vás mezinárodní obchod „španělskou“ vesnicí? Obraťte se na nás!

  • Nakupujete či vyvážíte do států v rámci Evropské unie? Máte povinnost přihlásit se k intrastatu, nebo si nejste jisti? Nevíte si rady s vyplňováním formulářů? Obraťte se na nás.

  • Intrastat je statistický systém EU, který informuje o pohybu zboží mezi členskými státy EU. Každá zpravodajská jednotka, která překročí stanovený limit pro Intrastat, musí vykazovat vnitrounijní pohyb zboží.

  • Naši specialisté za Vás zařídí registraci, vyhotovení a odesílání měsíčních hlášení i veškerou komunikaci s příslušnou celní správou.

  • Zpracujeme Vaše podklady, vyhotovíme řádné, opravné, negativní a jednorázové hlášení Intrastat. Zašleme vše potřebné příslušnému celnímu úřadu v řádném termínu a zajistíme kompletní administrativu i archivaci pro případné kontroly.

  • Nevystavujte se zbytečně pokutám za chybně vyplněné anebo nepodané hlášení Intrastat. Pusťte zpravodajské povinnosti z hlavy a naplno se věnujte svým podnikatelským záměrům!

  • Část našich služeb je dostupná i u našich slovenských sousedů – včetně zastupování před finančním úřadem.

  • Firmám na Slovensku zpracováváme:

    • kompletní účetní služby
    • mzdovou agendu
    • zpracování DPH a KH
  • OSS slouží k odvodu DPH v ČR u vybraných plnění, která jsou poskytována přeshraničně koncovým spotřebitelům (B2C) do jiných států EU, u kterých vzniká dodavateli povinnost odvodu DPH v členském státě spotřebitele (členský stát spotřeby).

  • Registrujeme Vás do režimu OSS, kde budete odvádět DPH pouze v jednom členském státě EU - tedy v České republice, ačkoliv se jedná o přeshraniční plnění v rámci EU.

Balíček S

2.500 Kč

měsíční fakturace

  • do 25 dokladů*
  • do 1 zaměstnance
  • DPH / KH / SH
  • DPPO / DPFO
  • účetní závěrka

Balíček M

5.000 Kč

měsíční fakturace

  • do 50 dokladů*
  • do 5 zaměstnanců
  • DPH / KH / SH
  • DPPO / DPFO
  • účetní závěrka
  • měsíční výkazy

Balíček L

10.000 Kč

měsíční fakturace

  • do 100 dokladů*
  • do 10 zaměstnanců
  • DPH / KH / SH
  • DPPO / DPFO
  • účetní závěrka
  • měsíční výkazy
  • generální plná moc před FÚ**

Balíček XL

20.000 Kč

měsíční fakturace

  • do 200 dokladů*
  • do 20 zaměstnanců
  • DPH / KH / SH
  • DPPO / DPFO
  • účetní závěrka
  • měsíční výkazy
  • generální plná moc před FÚ**

Balíček FO

3.500 Kč

roční fakturace

  • pro fyzické osoby
  • neplátce DPH
  • do 40 dokladů***
  • bez zaměstnance
  • DPFO
  • účetní závěrka
  • roční výkazy

Balíček PO

5.000 Kč

roční fakturace

  • pro obchodní společnosti
  • neplátce DPH
  • do 50 dokladů***
  • bez zaměstnance
  • DPPO
  • účetní závěrka
  • roční výkazy

Aktuální kampaně

Zpracování směrnice Balíček S

  • 10.000 Kč (jednorázová sazba)
  • do obratu 10 milionů Kč
  • do 10 zaměstnanců

Zpracování směrnice Balíček M

  • 15.000 Kč (jednorázová sazba)
  • nad obrat 10 milionů Kč
  • nad 10 zaměstnanců

Zpracování směrnice Balíček L

  • 20.000 Kč (jednorázová sazba)
  • pro firmy, které mají ze zákona povinný audit

  • * zpracování účetních dokladů měsíčně, mimo vydaných faktur a banky, které se importují automaticky
  • ** základní zastupování před FÚ pod generální plnou mocí daňového poradce
  • *** zpracování účetních dokladů ročně, mimo vydaných faktur a banky, které se importují automaticky
  • Měsíční ceny za naše služby jsou uvedené bez DPH.

Osvědčení o evidenciv seznamu daňově poradenských společností

Osvědčení

Jsme členy Komory daňových poradců České republiky

Osvědčení o evidenciv seznamu daňově poradenských společností
Osvědčení o evidenciv seznamu daňově poradenských společností

Reference

MP Elektronik s.r.o. Pavel Malysz

MP Elektronik s.r.o.

Pavel Malysz
 Tomáš Urminský
Tomáš Urminský
Michálek- elektro s.r.o. Alena a Zdeněk Michálkovi

Michálek- elektro s.r.o.

Alena a Zdeněk Michálkovi
LL HOLDING  a.s.

LL HOLDING a.s.

"Oceňujeme profesionální přístup od zpracování dokladů, podání daňových přiznání až po veškerou komunikaci s finančním úřadem a ostatními institucemi, které za nás vyřídí. My se můžeme plně věnovat našemu podnikání. Služby firmy MxB účetnictví určitě doporučujeme."

"Se společností MxB s.r.o. spolupracuji již od roku 2013. V tomto roce jsem založil společnost SMART TOUR s.r.o. a začal podnikat nejdříve v gastronomii a následně v distribuci hygienického a čistícího programu. Kolegové z MxB mě pomohli nejen s účetnictvím, zpracováním mezd, ale i s dalšími nástrahami, kterými musí začínající podnikatel projít. V návaznosti na tyto svoje aktivity jsem v roce 2017 založil společnost PACK PLUS s.r.o. specializující se na výrobu průtažných fólií a velkoobchodem obalových materiálů. V roce 2021 jsem se stal společníkem ve společnosti LOGCITY zaměřené na logistiku a skladování. Volba, kdo pro tuto společnost povede účetnictví a mzdy byla naprosto jasná. Velmi oceňuji jejich individuální přístup, kvalitní a profesionální služby za přijatelné ceny. Na moje doporučení i někteří z mých klientů začali služeb společnosti MxB využívat a jsou s nimi také velmi spokojeni. Společnost MxB můžu všem upřímně doporučit."

"S Michalem a Martinou spolupracujeme již více než dvacet let. V začátcích jsme my i Michal podnikali jako OSVČ. Za tuto dobu naše vztahy přerostli z pracovních v osobní. Řešíme s nimi nejen záležitosti týkající se účetnictví a mezd, ale spoustu dalších profesních i soukromých záležitostí, které se problematiky účetnictví a mezd vůbec netýkají. Po profesionální stránce u nich i jejich zaměstnanců oceňujeme pečlivost, kvalitu, rychlost a odborné znalosti i nad rámec jejich oboru podnikání."

"S majiteli firmy MxB spolupracujeme ještě před vznikem naší společnosti v roce 2007, kdy zajišťovali účetní služby pro naše předchozí podnikatelské aktivity. Společnost MxB provází všechny naše podnikatelské úspěchy a zasloužila se výrazně o dynamiku firmy. Ať už se jedná o štěpení v roce 2008, velkou fúzi šesti společností v roce 2013, či momentálně připravované štěpení částí podniku v letošním roce. Každoroční zákonný audit naší akciové společnosti má MxB vždy přesně připravený v podkladech pro auditorskou firmu. O spolehlivosti měsíčních DPH, kontrolních hlášeních, daňových přiznáních a statistikách není potřeba ani vůbec mluvit. S erudovaností, fundovaností a pečlivostí MxB jsme maximálně spokojeni."

Kde nás najdete?

Máte-li nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat.